Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 13 sierpnia 2017

Cyrkowy słoń...

W tym miesiącu na blogu DIY trwa wyzwanie pod tytułem ALE CYRK! 

Ja przygotowałam taką oto inspirację, 
małego słonia amigurumi z cyrkową piłką! 

Jak się Wam podoba? 




Słonik został wykonany z włóczki
Yarn Art JEANS zakupionej w sklepie KreatywnaJA



***********


Zapraszam Was do wspólnej zabawy! 

Zajrzyjcie tam koniecznie i zobaczcie 
jakie piękne prace inspiracyjne przygotował zespół DT DIY! 




5 komentarzy:

  1. Słodziak! Widziałam w pracach inspiracyjnych!Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary lecz charakterny osobnik. Wpadł mi w oko na DIY i prowokuje, abym podjęła wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy!

      Usuń
  3. cudny :) doceniam tym bardziej że w szydełku raczej raczkuję i ostatnio poległam na misiu amigurami :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...